در ايران باشم كي‌روش بيشتر مرا مي‌بيند مبعلي: رضايت الشارجه را بگيرند، به استقلال بازمي‌گردم

ايمان مبعلي كه به تازگي با الشارجه امارات قرارداد داخلي امضا كرده، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص شايعه بازگشتش به استقلال صحبت كرد.

* برخي رسانه‌ها اعلام كرده‌اند قراردادت را ثبت كرده‌اي؟
نه اينگونه نيست. ليگ امارات از دو ماه ديگر شروع و ثبت نقل و انتقالات به صورت رسمي از دو هفته ديگر آغاز مي‌شود.

* اما شايعه بازگشتت به استقلال مطرح شده است؟
هنوز هيچ چيز معلوم نيست. الشارجه به آلمان رفته و من چون ويزاي شينگن نداشتم و در تمرينات تيم ملي بودم نتوانستم در آنجا حضور پيدا كنم. البته از باشگاه دو روز مرخصي گرفتم كه به ايران بيايم و كارهايم را انجام دهم.

* سرانجام به استقلال برمي‌گردي يا نه؟
استقلال تيمي است كه من يك سال در آن بازي كردم. مديريت از من خيلي حمايت كرد و تماشاگران اين تيم در فكر من هستند. اما همه چيز به مكاتبه دو باشگاه بستگي دارد. بدم نمي‌آيد امسال هم در استقلال باشم اما اگر آنها من را مي‌خواهند بايد با مسئولان الشارجه مذاكره كنند.

* پس چرا از استقلال جدا شدي؟
الشارجه از مدت‌ها قبل به من پيشنهاد داده بود. هنوز يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارم كه آن هم مشروط است و در صورتي كه پيشنهاد خارجي داشته باشم، مي‌توانستم جدا شوم. من نمي‌توانم به استقلالي‌ها نه بگويم و به همين راحتي از كنار نام استقلال عبور نمي‌كنم ولي همانطور كه گفتم با الشارجه قرارداد داخلي دارم و برگشتنم به جلب رضايت مسئولين اين باشگاه بستگي دارد.

* خودت چقدر علاقمند به بازگشت هستي؟
وقتي مسئولان، مربيان و هواداران دوست دارند برگردم، طبيعي است كه اين مسئله را مي‌پذيرم اما من يك فوتباليست حرفه‌اي هستم و به تعهداتم پايبند خواهم بود. اگر استقلالي‌ها رضايت بگيرند برمي‌گردم.

* به تيم ملي هم دعوت نشدي، آيا برگشتنت به اين مسائل ربط دارد؟
به نظر سرمربي تيم ملي احترام مي‌گذارم و مي‌دانم كه كي‌روش يك مربي حرفه‌اي است اما طبيعي است كه در ايران در چشم‌تر هستم و اين مربي بازي‌هايم را از نزديك مي‌بيند. به همين خاطر تصميم گرفته‌ام تابع تصميمات دو باشگاه الشارجه و استقلال باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: